Magamról

Saját fotó
Minden utazás egyszeri és megismételhetetlen, még ha ugyanoda megy is az ember, akkor sem lesz ugyanaz az élmény. Az utazásaim és túrázásaim lényege az, hogy emberekkel találkozzak, lássak ezer apró csodát. Megtanultam élvezni az utazásokat. Bármerre járok, úgy élek, mintha helybéli lennék. A főzés szenvedély, s kétszer két étel sohasem ugyanolyan ízű, mert a lélek zendülése sem ugyanaz. A test is örökkön örökké változik, de a lélek változatlan marad.

2011. július 11., hétfő

Kényes téma: hasizom

A hasizom mindenkinek az érzékeny pontja. Ahhoz, hogy szép lapos, feszes hasad legyen, sajnos tenned is kell érte. Harminc felett - s gyakran alatt is -, szép finoman, alattomosan rakódik fel ránk a kis „úszógumink”. Ennek az úszóguminak viszont senki sem örül, hiába itt a nyár. A hassal az a baj, hogy állandóan szem előtt van, kivéve télen, amikor a kabát eltakarja, már ha nem akkora, hogy már az sem képes rá. Gondosan válogathatjuk a lepel fazonú ruhákat, s most még a kiárusítások is nekünk kedveznek, de valljuk be, nem ez a megoldás. 



Ezért ajánlok figyelmetekbe egy videót, amit egy kedves barátnőm ajánlott nekem is.  Csak napi 8 perc, szerintem ennyit megér, hogy a nyár hátralévő részében is két részes bikiniben feszíthessünk a strandon, a pasijaink pedig elkápráztassak minket észvesztő kockás hasukkal. (Akinek vastagabb zsírréteg van a hasán sajnos annak nem elég ezeket a gyakorlatok csinálnia, hanem annyi zsírtól kell megszabadulnia, amennyitől csak lehet, hogy a szépen kidolgozott izmokat látni is lehessen. A hasi zsírpárnákat a hasizomgyakorlatok mellett úgy tudod a leggyorsabban eltüntetni, ha megfelelően táplálkozol, s itt nem arról beszélek, hogy vonj meg mindent magadtól, hanem a mértékletességről.)

Munkára, azaz kalandra fel!

1 megjegyzés:

  1. Hasizom.
    Azt mondta nekem egy jó barátom, hogy ha a hasamat sikerül kockásra formálnom, akkor a többi testrészem izomzatának felépítésével sem lesz gondom. Na de ne szaladjunk ennyire előre. Kezdjük az elején. Mindig is egy örökmozgó gyerek voltam, imádtam a futást a focit, szinte az összes sportot. Középiskolában atlétikáztam. Ennek is köszönhettem a jó állóképességem, de a suli után elkezdtem dolgozni. Teltek múltak az évek..... A cigarettára is rászoktam ( bár ne tettem volna ). A munkámból adódóan nem tudtam megőrizni a kondimat, ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy elhíztam, mert testalkatilag nem vagyok hajlamos a hízásra. Igazából az történt, hogy az állóképességem lecsökkent, izomzatom szépen lassan eltűnt. Majd megnősültem és 2 év házasság után el is váltam. Mindezen idő alatt lefogytam. Lelkileg megtörtem. De nem adtam fel. Nehéz hónapok állnak mögöttem, ám végre rájöttem, hogy nem csinálhatom ezt az önmarcangolást magammal. Az elmúlt hónapokban sikerült az amit nem gondoltam volna, hogy meg tudom tenni. Elkezdtem edzeni. Közel 10 kilót híztam, és újra jól érzem magam a bőrömben. Most 83 kg. vagyok és arra törekszem hogy minden izmom jó formában legyen, de főleg a hasizmom, mert egy szép kockás hasizom önbizalmat ad egy férfinak. Jó úton haladok. Rendszeres edzés, egészséges táplálkozás. Sőt, most nekem még a nyugodt munkakörnyezet is segít. Na de ennyit az én történetemről. Azért a másik nem képviselőinek is üzennék. A férfiak imádják azokat a nőket, akiknek feszes hasuk van, és egyszerűen megőrülnek azokért akiknek egy picit jobban kidolgozott. Persze tenni kell érte...de hölgyeim...megéri!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.